Понеділок
06.05.2024
14:07
Категорії розділу
Виховні години [1]
Скарбничка класного керівника [8]
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 370
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Гета Олена Володимирівна
Головна » Файли » Класним керівникам » Скарбничка класного керівника

Аналіз виховної роботи
[ Викачати з сервера (21.3 Kb) ] 10.01.2016, 19:13

Аналіз виховної роботи за 2014-2015 навчальний рік

Протягом 2014-2015 н. р. учні 7-Б класу працювали над проблемною ті мою «Виховання національних та загальнолюдських цінностей на основі звичаїв, традицій, культурного досвіду українського народу». Вирішення завдань виховної роботи здійснювалось за напрямками, які складали цілісну систему:

  • вивчення та формування індивідуальних особливостей учнів;
  • заходи з охорони здоров'я учнів;
  • формування поваги до роду та сім'ї;
  • патріотичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • морально-етичне виховання;
  • спортивно- оздоровча робота.

Робота класного колективу була спрямована на вирішення таких проблем :

  • створення умов для всебічного розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, соморозвитку;
  • підтримка та укріплення класних традицій, що сприяють створенню згуртсваного  колективу;
  • збереження здоров'я учнів, повноцінного фізичного і психологічного розвитку , формування здоров'язберігаючого середовища.

Для вирішення поставлених завдань створювались всі необхідні умови Основою їх реалізації було знаходження школяра в центрі всієї виховної системи.

Протягом навчального року виховна робота проводилась планомірно, систематично, згідно з планом роботи.

Найбільш важливими заходами стали: 1 .Виховні години «Пам'ять, якій не буде кінця», «Дисципліна - це добре чи погано», «Я візьму той рушник...». 2.Диспути «Про шкідливі звички», «Природа - наш дім». 3.Засідання «круглого столу» «Особиста відповідальність - пріоритетна риса громадянина», «Презентація твого дня народження».

Вони сприяли морально-етичному, естетичному розвитку, вплинули на формування культури життєвого самовизначення.

З метою профілактики правопорушень проводилась робота з правової освіти. У її межах протягом навчального року були проведені відповідні заходи , а саме:

  • години спілкування з батьками «Правова культура»;
  • дискусійна панель «Правосвідомість громадянина України»;
  • правовий лекторій «Закон і ми» за тематикою «Сучасні аспекти торгівлі людьми»;
  • бесіда «Абетка прав людини»;
  • конкурс рефератів «Закон на боці дітей».

Також здійснювалась система виховних заходів, спрямованих на вихо­вання громадянина, патріота України. Такі виховні заходи, як «Без верби й калини нема України», «Чи знаєш ти ціну життя?», «З чого починається моя Україна», «Моя країна Україна», «Ну де ще є така чарівна пісня», «Життя -це мить, зумій його прожити», сприяли виховання в учнів громадянської та національної свідомості.

Формуванню екологічної культури учнів сприяли такі виховні заходи, як трудові десанти «Ти господар у своїй школі та мікрорайоні», «Збережемо наше довкілля», акції «Замість ялинки - святковий букет», «Парки - легені міст і сіл», «Посади дерево»,конференція - зліт «юних екологів «Здорова природа - здорова людина».

Виходячи із завдання формувати виховне середовище, забезпечуючи особистісну орієнтацію виховного процесу, маючи на меті створити у класі демократичну модель учнівського самоврядування і домогтися поєднання у ній усіх інтересів навчально-виховного процесу, для здійснення самовряду­вання в класі створювалися відповідні умови:

  • забезпечувалася самостійність школяра у виборі форм, змісту, мети самов­рядування;
  • керівні органи учнівського самоврядування здійснювались на виборній ос­нові;
  • до участі в органах самоврядування залучалося якнайбільше учнів.

У 2014-2015 н. р. відчувалася зацікавленість учнів в урізноманітненні життя класу та школи. Деякі члени учнівського самоврядування брали участь у загальношкільних заходах, що сприяло виробленню в учнів почуття госпо­даря школи, вміння співпрацювати на принципах рівноправності, гласності, демократизму. Конкурси «Казка про юних пожежних», «Іде солдат містом», сприяли вихованню в учнів почуття взаємодопомоги, взаєморозуміння, ба­жання самовдосконалюватись.

У 2015-2016 н. р. продовжуватимемо працювати над проблемною темою, над активізацією органів учнівського самоврядування, над впровадженням у виховний процес методу проектів.

 

 

 

 

 

Проблемна виховна тема району:

 

     «Формування соціально-активної життєвої компетентності особистості шляхом створення дієвої системи шкільного самоврядування»

 

Проблемна виховна тема Красноградської гімназії «Гранд»:

     «Забезпечення стійкого розвитку гімназії, орієнтованого на досягнення якісних результатів»

 

Проблемна виховна тема загону:

 

     «Виховання національних та загальнолюдських цінностей на основі звичаїв, традицій, культурного досвіду українського району»

Категорія: Скарбничка класного керівника | Додав: elena | Теги: аналіз виховної роботи, ВИХОВНІ ЗАХОДИ
Переглядів: 1308 | Завантажень: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar