№з/п
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Повторення
|
За планом
|
Примітки
|
65
|
Автобіографічні мотиви в романі «Третя рота» (уривок з роману). Художнє відтворення автором у романі яскравих картин свого «нелегкого» життєвого і творчого шляху
|
|
|
|
66
|
Патріотичні мотиви творів В. Сосюри. Поезія «Сад». Щирість ліричного самовираження поета. Образ України, ідея нерозривної єдності людини 3 рідною землею, алегоричність образів
|
|
|
|
67
|
РМ. Письмовий твір
|
|
|
|
68
|
Борис ОЛІЙНИК. Народне визнання сучасного українського поета. Вічна проблема життєвого вибору стоїчної позиції у поезії «Вибір».
Теорія літератури: медитація
|
|
|
|
69
|
Філософія чину і мудрості у вірші «Ринг». Художні засоби розкриття ідейного змісту твору. Образ ліричного героя
|
|
|
|
70
|
ПЧ. Б. Олійник. «Сива ластівка»
|
|
|
|
71
|
Володимир ПІДПАЛИЙ.Стисла розповідь про поета. Поетичний образ рідної неньки у поезії «Матері».
|
|
|
|
72
|
Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші «Тиха елегія». Теорія літератури: елегія
|
|
|
|
73
|
Оптимізм, упевненість у правильності обраного шляху в поезії «Запросини»
|
|
|
|
74
|
Іван МАЛКОВИЧ. Стисла розповідь про поета. Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина, щоб уберегти себе, своїх близьких, свою мову, душевне багатство від зла у поезії «Свічечка букви «ї»
|
|
|
|
75
|
Поезія «Музика, що пішла». Метафоричність твору
|
|
|
|
76
|
Оптимістичний пафос вірша «3 янголом на плечі», віра в перемогу добра
|
|
|
|
77
|
ПЧ. В. Симоненко. «Лебеді материнства»
|
|
|
|
78
|
ДМИТРО ПАВЛИЧКО. Стисла розповідь про поета, його літературну та громадську діяльність. Автобіографічна лірика («Смереки»). Поетичний образ батька у вірші. Художні засоби. Майстерність діалогу. Актуальність роздумів на екологічну і тему
|
|
|
|
79
|
Патріотичні мотиви в поезії «Пісня про Україну». Урочистий, піднесений тон, мелодійність
|
|
|
|
80
|
О. Матушек. «Порятуйте красу». Художнє осмислення ролі краси в людському житті
|
|
|
|
81
|
Контрольна робота (тест)
|
|
|
|
|
Тема. Національна драма. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч»
|
|
|
|
82
|
Драматичні твори як літературний рід. їхні особливості, жанри. Теорія літератури: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія
|
|
|
|
83
|
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга XIX ст., про театр «корифеїв»
|
|
|
|
84
|
Трагікомедія «Сто тисяч» (скорочено) — класичний взірець українського «театру корифеїв»
|
|
|
|
85
|
Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві
|
|
|
|
86
|
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Образ Герасима Калитки. Засоби сатиричного змалювання героїв.
|
|
|
|
87
|
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Образ героїв твору
|
|
|
|
88
|
ПЧ. І. Сенченко. «Руді вовки»
|
|
|
|
89
|
Контрольна робота (твір)
|
|
|
|
|
Тема. З української прози. М.Коцюбинський
|
|
|
|
90
|
Епос як один із основних літературних родів, його канон
|
|
|
|
91
|
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. Розповідь про письменника
|
|
|
|
92
|
Пригодницький, романтичний сюжет повісті «Дорогою ціною» М. Коцюбинського. Теорія літератури: сюжет і композиція, її елементи
|
|
|
|
93
|
Вічний тип шукача правди. Протест Остапа й Соломії проти кріпосницької наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною
|
|
|
|
94
|
Проблема волі людини та можливості її здобуття
|
|
|
|
96
|
Кохання Остапа й Соломії як нейтральний мотив у творі, його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв. Романтичність, мужність і сила волі Соломії
|
|
|
|
97
|
Час і вічність у повісті, символічні образи
|
|
|
|
98
|
Контрольна робота (твір)
|
|
|
|
|
Тема. З української прози. О. Назарук,
В. Дрозд, О. Гончар, Ю. Мушкетик
|
|
|
|
99
|
Образ Роксолани в літературі та історії
|
|
|
|
100
|
Осип НАЗАРУК. «Роксоляна» (скорочено). Події історичної доби XVI ст. Роксоляна як історична особа. Теорія літератури: історична і художня правда
|
|
|
|
101
|
Початок повісті «Роксоляна» (І, VIIІ розділи). Робота над сюжетом
|
|
|
|
102
|
«Роксоляна». Характеристика образу Роксоляни
|
|
|
|
103
|
«Роксоляна» О. Назарука. Проблема кохання і служіння народові
|
|
|
|
104
|
«Перша подорож на прощу Роксоляни» (XI розділ). Виразне читання і коментування розділу
|
|
|
|
105
|
РМ. Урок-диспут: «Що значить служити Богові і людям?»
|
|
|
|
106
|
Володимир ДРОЗД. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. «Ирій» — химерна повість про неповторний світ юності; про вічне й швидкоплинне в житті людини. Теорія літератури: «химерна проза»
|
|
|
|
107
|
«Вечірня прогулянка по Ирію». Химерні стилістичні прийоми художнього письма
|
|
|
|
108
|
«Любовна драма Михайла Решета». Пафосність розділу
|
|
|
|
119
|
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричний образ коня Шептала, його характеристика.
|
|
|
|
110
|
Олесь ГОНЧАР. Розповідь про письменника. «Людина в степу» — оповідання про нашого сучасника. Особливості сюжету та композиції, роль художньої деталі
|
|
|
|
111
|
Проблематика та ідея оповідання «Людини в степу». Протиставлення в ньому досвідченого шофера Кожу- щенка Серьозі. Символічний образ вогника в степу
|
|
|
|
112
|
Психологічне заглиблення письменника у внутрішній світ персонажів. Проблема подвигу в звичайному людському житті
|
|
|
|
113
|
Ю. Мушкетик. «Черевики». Художнє осмислення вияву людської доброти
|
|
|
|
114
|
Контрольна робота (тест)
|
|
|
|
|
Тема. Український гумор і сатира
|
|
|
|
115
|
Гумор та сатира як засоби комічного зображення в художньому творі
|
|
|
|
116
|
Володимир САМІЙЛЕНКО. Коротко про митця. Гуморі і сатира поета як поштовх для роздумів про справжній патріотизм у поезії «Патріоти».
Теорія літератури: гумор і сатира (поглиблено), антитеза, іронія
|
|
|
|
117
|
В. Самійленко. «Як то весело жити на Вкраїні». Сатирична іронія вірша
|
|
|
|
118
|
РМ. Письмовий твір
|
|
|
|
119
|
Євген ДУДАР. Дотепні сатиричні оповіді сучасного письменника-гумориста як спонукання до роздумів про довколишній світ і себе. «Слон і Мухи»
|
|
|
|
120
|
Є. Дудар, «Лісова казка», «Еліксир молодості»
|
|
|
|
121
|
Є. Дудар, «Хатха-йога»
|
|
|
|
122
|
НАРОДНІ УСМІШКИ. «Хитрий хлопець», «Підслухав», «Аварія», «У школі». Дотепність у змалюванні гумористичних епізодів з людського життя
|
|
|
|
123
|
Олександр КОВІНЬКА «Хатнє виховання»
|
|
|
|
124
|
РМ. Складання власної гуморески
|
|
|
|
125
|
М. Годованець. «Змагання», «Дуб і Лозина»
|
|
|
|
126
|
І. Сочівець. «Любіть, дітки, Україну»
|
|
|
|
127
|
Контрольна робота (тест)
|
|
|
|
128
|
ПЧ. Остап Вишня. «Мисливські усмішки»
|
|
|
|
129
|
Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі
|
|
|
|
130
|
Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі
|
|
|
|
131
|
Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі
|
|
|
|
132
|
Підсумковий урок
|
|
|
|