Субота
18.05.2024
18:19
Категорії розділу
5 клас [0]
6 клас [0]
7 клас [0]
8 клас [1]
9 клас [3]
10 клас [1]
11 клас [0]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 370
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гета Олена Володимирівна
Головна » Статті » Календарно-тематичне планування з української л-ри » 8 клас

КТП з української літератури ІІ семестр (поглиблене вивчення)

Українська література

8-А клас

Поглиблене вивчення

140 годин; 4 години на тиждень

ІІ семестр

     Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української літератури. 8-9 класи// Керівники авторського колективу М.Г. Жулинський, Г.Ф. Семенюк; за загальною редакцією Р.В. Мовчан; авторський колектив: Р.В. Мовчан, М.М. Сулима, В.І. Цимбалюк, Н.В. Левчик, М.П. Бондар. – К.: Грамота, 2009. – 88с. (Наказ МОН від 22.02.2008 року №122)

№з/п

Тема уроку

Дата проведення

Повторення

За планом

Примітки

65

Авто­біографічні мотиви в романі «Третя рота» (уривок з роману). Художнє від­творення автором у романі яскравих картин свого «нелегкого» життєвого і творчого шляху

 

 

 

66

Патріотичні мотиви творів В. Сосюри. Поезія «Сад». Щирість ліричного самовираження поета. Образ Украї­ни, ідея нерозривної єдності людини 3 рідною землею, алегоричність образів

 

 

 

67

РМ. Письмовий твір

 

 

 

68

Борис ОЛІЙНИК. Народне визнання сучасного українського поета. Вічна проблема життєвого вибору стоїчної позиції у поезії «Вибір».

Теорія літератури: медитація

 

 

 

69

Філософія чину і мудрості у вірші «Ринг». Художні засоби розкриття ідейного змісту твору. Образ лірично­го героя

 

 

 

70

ПЧ. Б. Олійник. «Сива ластівка»

 

 

 

71

Володимир ПІДПАЛИЙ.Стисла розповідь про поета. Поетич­ний образ рідної неньки у поезії «Ма­тері».

 

 

 

72

Щирість патріотичних почуттів лірич­ного героя у вірші «Тиха елегія». Теорія літератури: елегія

 

 

 

73

Оптимізм, упевненість у правильності обраного шляху в поезії «Запросини»

 

 

 

74

Іван МАЛКОВИЧ. Стисла розповідь про поета. Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина, щоб уберегти себе, своїх близьких, свою мову, ду­шевне багатство від зла у поезії «Сві­чечка букви «ї»

 

 

 

75

Поезія «Музика, що пішла». Метафо­ричність твору

 

 

 

76

Оптимістичний пафос вірша «3 янго­лом на плечі», віра в перемогу добра

 

 

 

77

ПЧ. В. Симоненко. «Лебеді материнства»

 

 

 

78

ДМИТРО ПАВЛИЧКО. Стисла розповідь про поета, його літе­ратурну та громадську діяльність. Ав­тобіографічна лірика («Смереки»).  Поетичний образ батька у вірші. Художні засоби. Майстерність діалогу. Актуальність роздумів на екологічну і тему

 

 

 

79

Патріотичні мотиви в поезії «Пісня про Україну». Урочистий, піднесений тон, мелодійність

 

 

 

80

О. Матушек. «Порятуйте красу». Художнє осмислення ролі краси в людському житті

 

 

 

81

Контрольна робота (тест)

 

 

 

 

Тема. Національна драма. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч»

 

 

 

82

Драматичні твори як літературний рід. їхні особливості, жанри. Теорія літератури: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія

 

 

 

83

Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. Короткі відомості про життя і твор­чість видатного українського драма­турга XIX ст., про театр «корифеїв»

 

 

 

84

Трагікомедія «Сто тисяч» (скороче­но) — класичний взірець українського «театру корифеїв»

 

 

 

85

Проблема бездуховності людини, за­сліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві

 

 

 

86

І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Образ Герасима Калитки. Засоби сатиричного змалювання ге­роїв.

 

 

 

87

І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Образ героїв твору

 

 

 

88

ПЧ. І. Сенченко. «Руді вовки»

 

 

 

89

Контрольна робота (твір)

 

 

 

 

Тема. З української прози. М.Коцюбинський

 

 

 

 

90

Епос як один із основних літератур­них родів, його канон

 

 

 

91

Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. Розповідь про письменника

 

 

 

92

Пригодницький, романтичний сюжет повісті «Дорогою ціною» М. Коцю­бинського. Теорія літератури: сюжет і компози­ція, її елементи

 

 

 

93

Вічний тип шукача правди. Протест Остапа й Соломії проти кріпосниць­кої наруги — протест проти будь-якого насильства над людиною

 

 

 

94

Проблема волі людини та можливос­ті її здобуття

 

 

 

96

Кохання Остапа й Соломії як ней­тральний мотив у творі, його непере­можна сила, що рухає вчинками, по­ведінкою, вибором героїв. Романтич­ність, мужність і сила волі Соломії

 

 

 

97

Час і вічність у повісті, символічні об­рази

 

 

 

98

Контрольна робота (твір)

 

 

 

 

Тема. З української прози. О. Назарук,

В. Дрозд, О. Гончар, Ю. Мушкетик

 

 

 

99

Образ Роксолани в літературі та історії

 

 

 

100

Осип НАЗАРУК. «Роксоляна» (скорочено). Події істо­ричної доби XVI ст. Роксоляна як іс­торична особа. Теорія літератури: історична і худож­ня правда

 

 

 

101

Початок повісті «Роксоляна» (І, VIIІ розділи). Робота над сюжетом

 

 

 

102

«Роксоляна». Харак­теристика образу Роксоляни

 

 

 

103

«Роксоляна» О. Назарука. Проблема кохання і служіння народові

 

 

 

104

«Перша подорож на прощу Роксоля­ни» (XI розділ). Виразне читання і ко­ментування розділу

 

 

 

105

РМ. Урок-диспут: «Що значить служити Богові і людям?»

 

 

 

106

Володимир ДРОЗД. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. «Ирій» — химерна повість про неповторний світ юнос­ті; про вічне й швидкоплинне в жит­ті людини. Теорія літератури: «химерна проза»

 

 

 

107

«Вечірня прогулянка по Ирію». Хи­мерні стилістичні прийоми художньо­го письма

 

 

 

108

«Любовна драма Михайла Решета». Пафосність розділу

 

 

 

119

В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Але­горичний образ коня Шептала, його характеристика.

 

 

 

110

Олесь ГОНЧАР. Розповідь про письменника. «Людина в степу» — оповідання про нашого су­часника. Особливості сюжету та ком­позиції, роль художньої деталі

 

 

 

111

Проблематика та ідея оповідання «Людини в степу». Протиставлення в ньому досвідченого шофера Кожу- щенка Серьозі. Символічний образ вогника в степу

 

 

 

112

Психологічне заглиблення письмен­ника у внутрішній світ персонажів. Проблема подвигу в звичайному люд­ському житті

 

 

 

113

Ю. Мушкетик. «Черевики». Художнє осмислення вияву людської доброти

 

 

 

114

Контрольна робота (тест)

 

 

 

 

Тема. Український гумор і сатира

 

 

 

115

Гумор та сатира як засоби комічного зображення в художньому творі

 

 

 

116

Володимир САМІЙЛЕНКО. Коротко про митця. Гуморі і сатира поета як поштовх для роздумів про справжній патріотизм у поезії «Патрі­оти».

Теорія літератури: гумор і сатира (по­глиблено), антитеза, іронія

 

 

 

117

В. Самійленко. «Як то весело жити на Вкраїні». Сатирична іронія вірша

 

 

 

118

РМ. Письмовий твір

 

 

 

119

Євген ДУДАР. Дотепні сатиричні оповіді сучасного письменника-гумориста як спонукан­ня до роздумів про довколишній світ і себе. «Слон і Мухи»

 

 

 

120

Є. Дудар, «Лісова казка», «Еліксир молодості»

 

 

 

121

Є. Дудар, «Хатха-йога»

 

 

 

122

НАРОДНІ УСМІШКИ. «Хитрий хлопець», «Підслухав», «Ава­рія», «У школі». Дотепність у змалю­ванні гумористичних епізодів з люд­ського життя

 

 

 

123

Олександр КОВІНЬКА «Хатнє виховання»

 

 

 

124

РМ. Складання власної гуморески

 

 

 

125

М. Годованець. «Змагання», «Дуб і Лозина»

 

 

 

126

І. Сочівець. «Любіть, дітки, Україну»

 

 

 

127

Контрольна робота (тест)

 

 

 

128

ПЧ. Остап Вишня. «Мисливські усмішки»

 

 

 

129

Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі

 

 

 

130

Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі

 

 

 

131

Узагальнення та систематизація вивченого в 9 класі

 

 

 

132

Підсумковий урок

 

 

 

 

Категорія: 8 клас | Додав: elena (04.02.2016) | Автор: Гета Олена Володимирівна E W
Переглядів: 2155 | Теги: 8 клас, ІІ семестр, поглиблене вивчення, українська література, КТП | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar