№з/п
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
За планом
|
Примітки
|
|
Тема. Повторення та узагальнення вивченого
|
|
|
1
|
Вступ. Розвиток української мови. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу
|
|
|
2
|
Мовні норми. Мовленнєві помилки
|
|
|
3
|
Розділи науки про мову та мовні одиниці. Самостійні частини мови.
|
|
|
4
|
Іменник. Принципи поділу на відміни і групи. Відмінювання іменників
|
|
|
5
|
Прикметник. Відмінювання прикметників
|
|
|
6
|
Числівник. Граматичні зв’язки числівника з іменниками. Орфограми в числівниках
|
|
|
7
|
РМ. Аудіювання. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне
|
|
|
8
|
Займенник. Орфограми в займенниках
|
|
|
9
|
Дієслово. Дієвідмінювання дієслів. Написання особових закінчень
|
|
|
10
|
РМ. Загальні відомості про мовлення. Усне й писемне мовлення. Повторення вивченого про текст, стилі мовлення
|
|
|
11
|
Прислівник. Способи творення та правопис прислівників
|
|
|
12
|
Службові частини мови
|
|
|
13
|
РМ. Стислий переказ тексту публіцистичного стилю
|
|
|
14
|
РМ. Стислий переказ тексту публіцистичного стилю
|
|
|
15
|
Контрольна робота. Контрольне аудіювання
|
|
|
|
Тема. Синтаксис і пунктуація. Словосполучення і речення
|
|
|
16
|
Основні одиниці синтаксису – речення і словосполучення. Пунктуація як учення про систему правил уживання розділових знаків. Типи пунктограм
|
|
|
17
|
Розділові знаки в кінці речення (повторення)
|
|
|
18
|
Словосполучення. Відмінність синтаксичних словосполучень від лексичних і фразеологічних
|
|
|
19
|
Будова словосполучень Типи синтаксичних словосполучень за вираженням головного слова
|
|
|
20
|
Практичне засвоєння словосполучень, у яких допускаються помилки у формі залежного слова. Синоніміка словосполучень різної будови. Узгодження прикметників з незмінюваними іменниками та іменниками спільного роду
|
|
|
21
|
РМ. Текст (риторичний аспект). Удосконалення вмінь стисло формулювати теми й мікротеми усних і письмових висловлювань у формі словосполучень. Риторичні запитання
|
|
|
22
|
Типи підрядного зв’язку слів у словосполученні
|
|
|
23
|
Лексична і граматична сполучуваність слів. Граматична правильність мовлення. Запобігання помилкам в узгодженні й керуванні
|
|
|
24
|
Речення як комунікативна одиниця. Основні ознаки речення. Типи речень за метою висловлювання
|
|
|
25
|
РМ. Жанри мовлення: опис, оповідання, повідомлення, особливості їх побудови
|
|
|
26
|
Структурно-семантичні типи речень. Правильне інтонування речень різного типу
|
|
|
27
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос
|
|
|
28
|
РМ. Докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням
|
|
|
29
|
РМ. Докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням
|
|
|
30
|
Контрольна робота
|
|
|
|
Тема. Просте речення
|
|
|
31
|
Двоскладне просте речення. Структурні особливості простого речення
|
|
|
32
|
Підмет як головний член речення. Способи вираження підмета
|
|
|
33
|
Простий присудок
|
|
|
34
|
Складений дієслівний присудок
|
|
|
35
|
Складений іменний присудок
|
|
|
36
|
Складений іменний присудок
|
|
|
37
|
РМ. Стислий усний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості
|
|
|
38
|
Складний присудок
|
|
|
39
|
Тире між підметом і присудком
|
|
|
40
|
Тире між підметом і присудком
|
|
|
41
|
Зв'язок простого і складного присудка з підметом. Правильне вживання форм присудка при підметі, вираженому словосполученням або складноскороченим словом
|
|
|
42
|
РМ. Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості
|
|
|
43
|
РМ. Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості
|
|
|
44
|
Контрольна робота. Контрольне читання мовчки
|
|
|
|
Тема. Другорядні члени речення
|
|
|
45
|
Другорядні члени речення
|
|
|
46
|
Означення. Узгоджене означення та способи його вираження
|
|
|
47
|
Неузгоджене означення та способи його вираження
|
|
|
48
|
Прикладка як різновид означення
|
|
|
49
|
Розділові знаки при прикладці
|
|
|
50
|
РМ. Твір-опис місцевості на основі власних спостережень
|
|
|
51
|
Придієслівні та приіменні додатки. Прямі й непрямі додатки. Способи їх вираження
|
|
|
52
|
Придієслівні та приіменні додатки. Прямі й непрямі додатки. Способи їх вираження
|
|
|
53
|
Обставини. Типи обставин за значенням. Способи їх вираження
|
|
|
54
|
Обставини. Типи обставин за значенням. Способи їх вираження
|
|
|
55
|
РМ. Контрольний твір-опис місцевості на основі власних спостережень
|
|
|
56
|
РМ. Контрольний твір-опис місцевості на основі власних спостережень
|
|
|
57
|
Розрізнення обставин і додатків; обставин, додатків і неузгоджених означень
|
|
|
58
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комою
|
|
|
59
|
Правильне вживання другорядних членів речення у мовленні. Роль другорядних членів у реченні
|
|
|
60
|
Контрольний диктант
|
|
|
61
|
Контрольна робота
|
|
|
|
Тема. Односкладні речення
|
|
|
62
|
РМ. Вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості
|
|
|
63
|
РМ. Діалог. Роль несловесних засобів (жестів, міміки, погляду) у спілкуванні
|
|
|
64
|
РМ. Складання діалогу з розгорнутими репліками на задану тему
|
|
|