№з/п
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Повторення
|
За планом
|
Примітки
|
65
|
Тема. Односкладні речення. Неповні речення
Односкладні речення. Типи односкладних речень
|
|
|
|
66
|
Односкладні речення з головним членом, співвідносним із присудком. Означено-особові односкладні речення
|
|
|
|
67
|
Неозначено-особові односкладні речення
|
|
|
|
68
|
Узагальнено-особові односкладні речення
|
|
|
|
69
|
Безособові односкладні речення
|
|
|
|
70
|
Безособові односкладні речення
|
|
|
|
71
|
Інфінітивні односкладні речення
|
|
|
|
72
|
Односкладні речення з головним членом, співвідносним з підметом. Називні односкладні речення
|
|
|
|
73
|
Вживання односкладних речень з певною стилістичною настановою
|
|
|
|
74
|
РМ. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури
|
|
|
|
75
|
РМ. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури
|
|
|
|
76
|
РМ. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури
|
|
|
|
77
|
Повні та неповні речення. Тире в неповних реченнях
|
|
|
|
78
|
Повні та неповні речення. Тире в неповних реченнях
|
|
|
|
79
|
Слова-речення
|
|
|
|
80
|
Стилістична функція неповних речень
|
|
|
|
81
|
РМ. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури
|
|
|
|
82
|
РМ. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури
|
|
|
|
83
|
Контрольна робота. Контрольне аудіювання
|
|
|
|
|
Тема. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами, словосполученнями, реченнями
|
|
|
|
84
|
Речення з однорідними членами. Поширені й непоширені однорідні члени.
|
|
|
|
85
|
Інтонація й сполучники сурядності в реченнях з однорідними членами
|
|
|
|
86
|
РМ. Робота над творами. Твір-опис місцевості
|
|
|
|
87
|
Однорідні означення. Відмінність їх від неоднорідних
|
|
|
|
88
|
Однорідні означення. Відмінність їх від неоднорідних
|
|
|
|
89
|
Кома між однорідними членами речення
|
|
|
|
90
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Синтаксична роль узагальню вальних слів
|
|
|
|
91
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Синтаксична роль узагальню вальних слів
|
|
|
|
92
|
Уникнення помилок у реченнях з однорідними членами
|
|
|
|
93
|
РМ. Твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему
|
|
|
|
94
|
РМ. Твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему
|
|
|
|
95
|
Речення зі звертаннями, вставними словами
(сполученнями слів, реченнями). Звертання
|
|
|
|
96
|
Розділові знаки при звертаннях
|
|
|
|
97
|
Правильне інтонування речень із звертаннями
|
|
|
|
98
|
Вставні слова, сполучення слів, речення
|
|
|
|
99
|
Вставні слова, сполучення слів, речення
|
|
|
|
100
|
Розділові знаки при вставних словах, сполученнях слів, реченнях
|
|
|
|
101
|
Особливості використання вставних слів, сполучень слів і речень у різних стилях
|
|
|
|
102
|
РМ. Твір-оповідання з обрамленням (на основі почутого)
|
|
|
|
103
|
РМ. Твір-оповідання з обрамленням (на основі почутого)
|
|
|
|
104
|
Контрольна робота. Контрольне читання мовчки
|
|
|
|
|
Тема. Речення з відокремленими означеннями та прикладками
|
|
|
|
105
|
Речення з відокремленими членами. Основні умови відокремлення другорядних членів речення
|
|
|
|
106
|
Відокремлені означення
|
|
|
|
107
|
Відокремлені означення
|
|
|
|
108
|
Відокремлені означення
|
|
|
|
109
|
РМ. Аудіювання. Різновиди аудіювання
|
|
|
|
110
|
РМ. Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементом опису пам’яток історії та культури
|
|
|
|
111
|
РМ. Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементом опису пам’яток історії та культури
|
|
|
|
112
|
Відокремлені приклади
|
|
|
|
113
|
Розділові знаки при відокремлених прикладках
|
|
|
|
114
|
Розділові знаки при відокремлених прикладках
|
|
|
|
115
|
Розділові знаки при відокремлених прикладках
|
|
|
|
116
|
Контрольна робота
|
|
|
|
|
Тема. Відокремлені додатки та обставини
|
|
|
|
117
|
РМ. Ділові папери. Протокол
|
|
|
|
118
|
Відокремлені додатки
|
|
|
|
119
|
Відокремлені додатки
|
|
|
|
120
|
РМ. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі
|
|
|
|
121
|
РМ. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі
|
|
|
|
122
|
Відокремлені обставини
|
|
|
|
123
|
Відокремлені обставини
|
|
|
|
124
|
Відокремлені обставини
|
|
|
|
125
|
РМ. Тематичні виписки як засіб засвоєння і запам’ятовування почутого і прочитаного
|
|
|
|
126
|
Уточнювальні члени речення
|
|
|
|
127
|
Уточнювальні члени речення
|
|
|
|
128
|
Інтонаційне оформлення речень з відокремленими членами
|
|
|
|
129
|
Інтонаційне оформлення речень з відокремленими членами
|
|
|
|
130
|
Контрольний диктант
|
|
|
|
131
|
Контрольна робота
|
|
|
|
132
|
Повторення відомостей про речення
|
|
|
|
133
|
Повторення відомостей про речення
|
|
|
|
134
|
Повторення відомостей про речення
|
|
|
|
135
|
Підсумковий урок
|
|
|
|