№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Повторення
|
|
|
33
|
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії
|
|
|
|
34
|
Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети
|
|
|
|
35
|
Складнопідрядні речення з підрядними місця та часу
|
|
|
|
36
|
РМ. Ділові папери. Автобіографія
( письмово)
|
|
|
|
37
|
Складнопідрядні речення з підрядними умовними, допустовими, наслідковими та порівняльними
|
|
|
|
38
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними
|
|
|
|
39
|
Узагальнення та систематизація вивченого про складнопідрядні речення
|
|
|
|
40
|
РМ. Сприймання чужого мовлення. Різновиди читання. Навчальне читання мовчки ( письмово)
|
|
|
|
|
Тема. Безсполучникове складне речення
|
|
|
|
41
|
Безсполучникове складне речення. Смислові зв’язки та інтонація у безсполучниковому складному реченні
|
|
|
|
42
|
Безсполучникове складне речення. Смислові зв’язки та інтонація у безсполучниковому складному реченні
|
|
|
|
43
|
Кома та крапка з комою у безсполучниковому складному реченні
|
|
|
|
44
|
Двокрапка та тире у безсполучниковому складному реченні
|
|
|
|
45
|
Двокрапка та тире у безсполучниковому складному реченні
|
|
|
|
46
|
РМ. Контрольний докладний переказ тексту
|
|
|
|
47
|
РМ. Контрольний докладний переказ тексту
|
|
|
|
48
|
Особливості інтонації складного безсполучникового речення
|
|
|
|
49
|
Особливості інтонації складного безсполучникового речення. Узагальнення і систематизація вивченого про безсполучникове речення
|
|
|
|
50
|
Контрольна робота. Контрольне аудіювання
|
|
|
|
51
|
РМ. Аналіз письмових робіт
|
|
|
|
|
Тема. Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв′язку
|
|
|
|
52
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком
|
|
|
|
53
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком
|
|
|
|
54
|
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком
|
|
|
|
55
|
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком
|
|
|
|
56
|
РМ. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю
|
|
|
|
57
|
Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.
|
|
|
|
58
|
Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.
|
|
|
|
59
|
РМ. Контрольний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі
|
|
|
|
60
|
РМ. Контрольний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі
|
|
|
|
61
|
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень
|
|
|
|
|
Тема. Лінгвістика тексту. Складне синтаксичне ціле
|
|
|
|
62
|
Складне синтаксичне ціле, його ознаки. Засоби зв’язку в ССЦ. Абзац
|
|
|
|
63
|
Складне синтаксичне ціле, його ознаки. Засоби зв’язку в ССЦ. Абзац
|
|
|
|
64
|
Контрольний диктант
|
|
|
|
65
|
Будова ССЦ. Види і засоби міжфразного зв’язку. Актуальне членування: дане і нове
|
|
|
|
66
|
Лінгвістичний аналіз тексту. Тренувальні вправи
|
|
|
|
67
|
Контрольна робота
|
|
|
|
|
Тема. Повторення . Систематизація вивченого
|
|
|
|
68
|
Слово як предмет вивчення
|
|
|
|
69
|
Мовні аспекти вивчення речення
|
|
|
|
70
|
Підсумковий урок
|
|
|
|