Субота
18.05.2024
13:24
Категорії розділу
5 клас [12]
6 клас [8]
7 клас [6]
8 клас [10]
9 клас [3]
10 клас [10]
11 клас [5]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 370
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гета Олена Володимирівна
Головна » Статті » Контрольні роботи з української мови » 11 клас

Лінгвістична риторика

Контрольна робота

Українська мова

Профільний рівень

Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

І варіант

1.Різновид літературної мови, який використовують за певних умов спілкування; один із своєрідних способів використання літературної мови:

а) стилістика;  б) стиль мови;   в) стиль мовлення.

2. Статті в наукових журналах та збірниках, монографії дисертації, енциклопедії, словники належать до стилю:

а) розмовного;   б) публіцистичного;   в) наукового.

3. Точність, неприватний характер, стандартизованість, стереотипність, регулювально-імперативний характер документів – це головні стильові ознаки стилю:

а) художнього;  б) офіційно-ділового;  в) наукового.

4.Інформувати, передавати суспільно значущу інформацію з одночасним впливом на читача, слухача, переконуванням їх у чомусь, уселяти їм певні ідеї, погляди, спонукати до відповідних вчинків та дій – це мета стилю:

а) публіцистичного;   б) наукового;   в) художнього.

5.Розташування матеріалу (вступ, виклад, розробка теми, висновки) називається:

а) інтенцією;  б) диспозицією;  в) композицією.

6. Будь-яка суперечка починається з :

а) аргументу;  б) тези;   в) прикладу.

7. У пізній античній риториці ораторське мистецтво називали:

а) елоквенцією;   б) елокуцією;   в) сентенцією.

8. Меморія –це:

а) виголошення промови; 

б) запам’ятовування чи вивчення промови напам’ять;

в)розслаблення.

9. Установіть відповідність між рядами словосполучень та стилями мовлення, до яких вони належать:

1. Офіційно-діловий              а) кам’яна байдужість, синя одежа моря;

2. Розмовний                          б) заморити черв’яка, збити з пантелику;

3. Публіцистичний                в) беручи до уваги, згідно з вищезазначеним;

4. Художній                           г) суспільно-економічна формація, складне синтаксичне ціле;

                                                д) передвиборний марафон, пародія на демократію.

10. Наведіть два аргументи для підтвердження або спростування думки: «Батьківщину не вибирають».

 

 

Контрольна робота

Українська мова

Профільний рівень

Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

ІІ варіант

1.Функціонально-стилістичне використання мовних одиниць, з яких сформувався кожен із стилів мови; сукупність мовних засобів, які використовуються мовцем залежно від мети спілкування,повідомлення та впливу:

 а) стилістика;  б) стиль мови;   в) стиль мовлення.

2. Вживання слів у прямому значенні, відсутність образних засобів (епітетів, метафор, порівнянь тощо), широке вживання абстрактної лексики та термінів – це особливості лексики стилю:

а) наукового,   б) художнього;   в) публіцистичного.

3. Офіційне спілкування в державно-політичному, громадському й економічному житті, законодавство, адміністративно-господарська діяльність – це сфера використання стилю:

а) конфесійного;   б) публіцистичного;   в) офіційно-ділового.

4.Проповідь і молитва належать до оригінальних жанрів стилю:

а) розмовного;   б) художнього;   в) конфесійного.

5. Пошук матеріалу для виступу називається:

а) інтенцією;  б) диспозицією;  в) композицією.

6. Висловлювання, якими обґрунтовують або критикують точку зору:

а) аргументи;  б) тези;  в) приклади.

7. Стилістичне оформлення тексту ( з орієнтацією на зрозумілість та вишуканість, яких досягають добором та поєднанням слів, використанням фігур мови називають:

а) елоквенцією;   б) елокуцією;   в) сентенцією.

8. Релаксація – це:

а) виголошення промови; 

б) запам’ятовування чи вивчення промови напам’ять;

в)розслаблення.

9. Установіть відповідність між рядами словосполучень та стилями мовлення, до яких вони належать:

1. Офіційно-діловий      а) гостра зацікавленість, офіційний Київ;

2. Розмовний                  б) хуртовина айстр, осінні карнавали;

3. Публіцистичний        в) знищувати докази злочину, за звітний період;

4. Художній                   г) гнутися в дугу, виводити на чисту воду;

                                        д) залити за шкуру сала, романтичні балади.

10. Наведіть два аргументи для підтвердження або спростування думки: «Немає нічого сильнішого за материнську любов».

 

 

 

 

 

 



Джерело: http://geta-olena.ucoz.net/
Категорія: 11 клас | Додав: elena (23.12.2015) | Автор: Гета Олена Володимирівна E W
Переглядів: 5167 | Коментарі: 1 | Теги: лінгвістична риторика, суспільство, індивід, мова, контрольна робота, 11 клас | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
1 Люда Кравченко • 18:00, 30.09.2020
дуже добрі
avatar