Аналіз виховної роботи за 2014-2015 навчальний рік
Протягом 2014-2015 н. р. учні 7-Б класу працювали над проблемною ті мою «Виховання національних та загальнолюдських цінностей на основі звичаїв, традицій, культурного досвіду українського народу». Вирішення завдань виховної роботи здійснювалось за напрямками, які складали цілісну систему:
- вивчення та формування індивідуальних особливостей учнів;
- заходи з охорони здоров'я учнів;
- формування поваги до роду та сім'ї;
- патріотичне виховання;
- екологічне виховання;
- морально-етичне виховання;
- спортивно- оздоровча робота.
Робота класного колективу була спрямована на вирішення таких проблем :
- створення умов для всебічного розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, соморозвитку;
- підтримка та укріплення класних традицій, що сприяють створенню згуртсваного колективу;
- збереження здоров'я учнів, повноцінного фізичного і психологічного розвитку , формування здоров'язберігаючого середовища.
Для вирішення поставлених завдань створювались всі необхідні умови Основою їх реалізації було знаходження школяра в центрі всієї виховної системи.
Протягом навчального року виховна робота проводилась планомірно, систематично, згідно з планом роботи.
Найбільш важливими заходами стали: 1 .Виховні години «Пам'ять, якій не буде кінця», «Дисципліна - це добре чи погано», «Я візьму той рушник...». 2.Диспути «Про шкідливі звички», «Природа - наш дім». 3.Засідання «круглого столу» «Особиста відповідальність - пріоритетна риса громадянина», «Презентація твого дня народження».
Вони сприяли морально-етичному, естетичному розвитку, вплинули на формування культури життєвого самовизначення.
З метою профілактики правопорушень проводилась робота з правової освіти. У її межах протягом навчального року були проведені відповідні заходи , а саме:
- години спілкування з батьками «Правова культура»;
- дискусійна панель «Правосвідомість громадянина України»;
- правовий лекторій «Закон і ми» за тематикою «Сучасні аспекти торгівлі людьми»;
- бесіда «Абетка прав людини»;
- конкурс рефератів «Закон на боці дітей».
Також здійснювалась система виховних заходів, спрямованих на виховання громадянина, патріота України. Такі виховні заходи, як «Без верби й калини нема України», «Чи знаєш ти ціну життя?», «З чого починається моя Україна», «Моя країна Україна», «Ну де ще є така чарівна пісня», «Життя -це мить, зумій його прожити», сприяли виховання в учнів громадянської та національної свідомості.
Формуванню екологічної культури учнів сприяли такі виховні заходи, як трудові десанти «Ти господар у своїй школі та мікрорайоні», «Збережемо наше довкілля», акції «Замість ялинки - святковий букет», «Парки - легені міст і сіл», «Посади дерево»,конференція - зліт «юних екологів «Здорова природа - здорова людина».
Виходячи із завдання формувати виховне середовище, забезпечуючи особистісну орієнтацію виховного процесу, маючи на меті створити у класі демократичну модель учнівського самоврядування і домогтися поєднання у ній усіх інтересів навчально-виховного процесу, для здійснення самоврядування в класі створювалися відповідні умови:
- забезпечувалася самостійність школяра у виборі форм, змісту, мети самоврядування;
- керівні органи учнівського самоврядування здійснювались на виборній основі;
- до участі в органах самоврядування залучалося якнайбільше учнів.
У 2014-2015 н. р. відчувалася зацікавленість учнів в урізноманітненні життя класу та школи. Деякі члени учнівського самоврядування брали участь у загальношкільних заходах, що сприяло виробленню в учнів почуття господаря школи, вміння співпрацювати на принципах рівноправності, гласності, демократизму. Конкурси «Казка про юних пожежних», «Іде солдат містом», сприяли вихованню в учнів почуття взаємодопомоги, взаєморозуміння, бажання самовдосконалюватись.
У 2015-2016 н. р. продовжуватимемо працювати над проблемною темою, над активізацією органів учнівського самоврядування, над впровадженням у виховний процес методу проектів.
Проблемна виховна тема району:
«Формування соціально-активної життєвої компетентності особистості шляхом створення дієвої системи шкільного самоврядування»
Проблемна виховна тема Красноградської гімназії «Гранд»:
«Забезпечення стійкого розвитку гімназії, орієнтованого на досягнення якісних результатів»
Проблемна виховна тема загону:
«Виховання національних та загальнолюдських цінностей на основі звичаїв, традицій, культурного досвіду українського району» |