Четвер
21.11.2024
19:31
Категорії розділу
8 клас [6]
9 клас [5]
10 клас [7]
11 клас [6]
6 клас [1]
7 клас [1]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 370
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гета Олена Володимирівна
Головна » Статті » Контрольні роботи з української літератури » 10 клас

Творчість І. Нечуя-Левицького

Українська література

11 клас

Творчість І.Нечуя-Левицького

І варіант

1.Укажіть, який художній  напрям був провідним в українській літературі 70-90-х років ХІХ століття.

2. Укажіть жанр твору І. Нечуя-Левицького «Князь Єремія Вишневецький».

3. Укажіть, де відбуваються події, описані в повісті «Кайдашева сім’я».

4.Установіть відповідність між літературним героєм і описом його зовнішності:

1) «…широкий в плечах, з батьківськими карими гострими очима, з блідуватим лицем. Тонкі пружки його блідого лиця з тонкими губами мали в собі щось неласкаве»;

2) «…молоде довгасте лице було рум’яне. Веселі, сині, як  небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум’яні губи – все подихало молодою парубочою красою»;

3) «загоріле рум’яне лице ще виразніше малювалось з чорними тонкими бровами, з темними, блискучими, як терен, облитий водою, очима. В лиці, в очах було розлите щось гостре, палке, гаряче, було видно розум з завзяттям і трохи зі злістю»;

4) «Вона була вже не молода, але й не стара, висока, рівна, з довгим лицем,з сірими очима,  з тонкими губами та блідим лицем…замолоду довго служила у дворі, у пана, куди її взяли дівкою»;

5) «дівчина була невелика на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, щоки, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком».

а) Карпо;      б) Маруся Кайдашиха;

в) Лаврін;     г) Мотря.

5. Події в повісті «Кайдашева сім’я» розгортаються в такій послідовності:

а) одруження Лавріна – одруження Карпа – смерть Кайдаша – всихання груші;

б) смерть Кайдаша – одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші;

в) одруження Карпа – одруження Лавріна – смерть Кайдаша – всихання груші;

г) одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші – смерть Кайдаша;

д) всихання груші – одруження Карпа – смерть Кайдаша – одруження Лавріна.

6. Установіть відповідність:

Елемент сюжету:

1 експозиція            а) сватання й одруження Карпа з Мотрею;

2 зав’язка                б) розмова Карпа й Лавріна про дівчат;

3 розвиток дії          в) всихання груші;

4 кульмінація          г) сварка через грушу;

                               д) лікування Омелька Кайдаша бабою Палажкою.

7. Хто з героїв повісті мріяв про «брикливу», «з перцем», «робочу та проворну», «кусливу, як муха в Спасівку», жінку?

8. Кого охарактеризовано словами «На словах як на цимбалах грає а де ступить то під нею лід мерзне а як гляне то од її очей молоко кисне».

9. Тема повісті «Кайдашева сім’я».

10. Укажіть, у якому творі І. Нечуя-Левицького є проблема національної зради.

 

 

 

 

                                                             Українська література

11 клас

Творчість І.Нечуя-Левицького

ІІ варіант

1.Укажіть, яка історична подія зображена у повісті І. Нечуя-Левицького «Князь Єремія Вишневецький.

2. Укажіть жанр твору І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».

3. Укажіть, родом з якого села була  Мелашка.

4. Установіть відповідність між літературним героєм і його характеристикою:

1) «дуже богомільний, ходив до церкви щонеділі не тільки на службу, а навіть на вечірню, говів два рази на рік, горнувся до духовенства»;

2) «Вона довго терлась коло панів і набралась од них трохи панства. До неї прилипла якась облесливість у розмові й повага до панів»;

3) «Була з поетичною душею, з ласкавим серцем. Часом вона у своїй розмові несамохіть вкидала слова пісень»;

4) «…широкий в плечах, з батьківськими карими гострими очима, з блідуватим лицем. Тонкі пружки його блідого лиця з тонкими губами мали в собі щось неласкаве»;

5) «…молоде довгасте лице було рум’яне. Веселі, сині, як  небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум’яні губи – все подихало молодою парубочою красою».

а) Карпо;      б) Маруся Кайдашиха;

в) Мелашка;     г) Омелько Кайдаш.

5.  Події в повісті «Кайдашева сім’я» розгортаються в такій послідовності:

а) одруження Лавріна – одруження Карпа – смерть Кайдаша – всихання груші;

б) смерть Кайдаша – одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші;

в) всихання груші – одруження Карпа – смерть Кайдаша – одруження Лавріна.

 г) одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші – смерть Кайдаша;

д) одруження Карпа – одруження Лавріна – смерть Кайдаша – всихання груші;

6. Установіть відповідність:

Елемент сюжету:

1 експозиція            а) сватання й одруження Карпа з Мотрею;

2 зав’язка                б) розмова Карпа й Лавріна про дівчат;

3 розв’язка              в) всихання груші;

4 кульмінація          г) сварка через грушу;

                               д) лікування Омелька Кайдаша бабою Палажкою.

7. Хто виколов Кайдашисі око?

8. Хто з героїв повісті вірив, що «хто буде постить у ту п’ятницю, той не буде у воді потопати»?

9. Ідея повісті «Кайдашева сім’я».

10. Укажіть, про кого йде мова в рядках: «Він був добрий стельмах, Робив панам і селянам вози, борони, плуги та рала і заробляв добрі гроші, але ніяк не міг вдержати їх в руках. Гроші втікали до шинкаря».

 

 

 

 

Категорія: 10 клас | Додав: elena (27.12.2015) | Автор: Гета Олена Володимирівна E W
Переглядів: 1434 | Теги: контрольна робота, 10 клас, творчість І.Нечуя-Левицького | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar