Середа
04.12.2024
10:48
Категорії розділу
8 клас [6]
9 клас [5]
10 клас [7]
11 клас [6]
6 клас [1]
7 клас [1]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 370
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гета Олена Володимирівна
Головна » Статті » Контрольні роботи з української літератури » 9 клас

Усна народна творчість

Українська література

9 клас

Усна народна творчість

І варіант

1.У рядках із пісні «Пісня та мила, пісня та люба, все про кохання, все про любов» використано:

а) окличне речення;   б) риторичне звертання;   в) епітети;   г) порівняння.

2. Весільну пісню «Летять галочки в три рядочки» виконують під час обряду:

а) запрошення на весілля;  б) завивання гільця; 

 в) випікання короваю;  г) розплітання коси.

3. У рядках із весільної пісні  «До бору, дружечки, до бору, Рубайте сосонку здорову» використано:

а) тавтологію, звертання, епітет;   б) анафору, риторичне звертання;

в) епіфору, антитезу;      в) порівняння, гіперболу.

4. Для балади характерні всі названі ознаки, окрім:

а)драматично напруженого сюжету;  б) трагічного конфлікту;

в) надзвичайних подій;     г) щасливого фіналу;  д) метаморфоз.

5. У баладі «Бондарівна» наявний мотив:

а) зради й помсти;  б) гіркої туги нареченої;  в) злого чарівництва;

г) наруги пана над бідною дівчиною; д) убитого на війні козака.

6. У рядках балади «Що в головах ворон кряче, А в ніженьках коник плаче» яскраво виражений засіб художньої виразності:

а) анафора;  б) постійний епітет;  в) антитеза;  г) порівняння.

7.Установіть відповідність між жанром та українською народною піснею:

1 родинно-побутова пісня про кохання     а) «Летять галочки в три рядочки»

2 балада                                                         б) «Лугом іду, коня веду»

3 весільна пісня                                             в) «Гомін, гомін по діброві»

4 календарно-обрядова пісня                       г) «Ой на горі вогонь горить»

                                                                        д) «Проведу я русалочки до бору»

8. Установіть відповідність між учасником весілля та роллю, яку він виконує:

1 молода           а) дівчата з боку молодого

2 дружки          б) одружені чоловіки, родичі молодої й молодого

3 світилки        в) незаміжні подруги молодої

4 свати              г) дівчина, яка виходить заміж

                          д) найближчі неодружені друзі молодого

9. Установіть відповідність між твором та уривком із нього

1 «Місяць на небі,              а) Сватай мене, козаченьку,

Зіроньки сяють»                     Люблю тебе дуже.

2 «Цвіте терен,                    б) Іще очі не дрімали,

Цвіте терен».                            А вже сходить сонце.

3 «За городом                      в) Нема того козаченька,

Качки пливуть»                        що я полюбила.

4 «В кінці греблі                  г) В човні дівчина пісню співає,

Шумлять верби»                      А козак чує – серденько мре.

                                              д) Вбогі дівки заміж ідуть,

                                                   А багаті плачуть.

 

 

Українська література

9 клас

Усна народна творчість

ІІ варіант

1.У рядках із пісні «Очі мої, очі мої, Що ж ви наробили?» використано:

а) окличне речення;  б) риторичне звертання;  

в) епітети;                  г) порівняння.

2.Пісня «Лугом іду, коня веду» побудована у формі:

а) монологу дівчини;   б) діалогу козака й дівчини;   в) монологу козака;

г) від третьої особи;     д) роздуму над долею героя.

3. Весільну пісню «До бору, дружечки, до бору» виконують під час обряду:

а) запрошення на весілля;     б) завивання гільця;

 в) випікання короваю;          г) розплітання коси.

4. Для балади характерні всі названі ознаки, окрім:

а) гострого, драматично напруженого сюжету;    б) трагічного фіналу;

в) надзвичайних подій;         г) оспівування почуття кохання;   д) елементів фантастики.

5. У баладі «Ой на горі вогонь горить» наявний мотив:

а) зради й помсти;  б) гіркої туги нареченої;  в) злого чарівництва;

г) наруги пана над бідною дівчиною; д) убитого на війні козака.

6. У рядках із балади  «Ой летіла стріла» Де матінка плаче, Там Дунай розлився  яскраво виражений засіб художньої виразності:

а) тавтологія;   б) постійний епітет;   в) епітет;

г) порівняння;   д) гіпербола.

7.Установіть відповідність між жанром та українською народною піснею:

1 родинно-побутова пісня про кохання     а) «Ой летіла стріла»

2 балада                                                         б) «Ой матінко, та не гай мене»

3 весільна пісня                                             в) «Світи, світи, місяченьку»

4 календарно-обрядова пісня                       г) «За Сибіром сонце сходить»

                                                                        д) «Коло Мареноньки ходили дівоньки»

8. Установіть відповідність між твором та уривком із нього:

1 «Місяць на небі,         а) Вийди, вийди, мій миленький,

Зіроньки сяють»               до мене ще хоч раз.

2 «Цвіте терен,              б) Ой як я прийду, тебе не застану.

  Цвіте терен»

3 «Сонце низенько,       в) Ви ж мене, очі, плакать навчили,

Вечір близенько»             Де ж ви навчились зводить людей?

4 «В кінці греблі           г) Хто в любові не знається,

  Шумлять верби»             Той горя не знає.

                                        д) Плачте, очки, плачте, карі,

                                           така ваша доля.

9. Установіть відповідність між етапом весілля та його значенням:

1  сватання             а) вшанування ріднею молодих

2  заручини            б) молодий знімає віночок з молодої, потім наречену

                                   пов’язують хусткою

3  покривання        в) оприлюднення почуття кохання хлопця і дівчини перед батьками          

                                 дівчини, а також наміри її батьків щодо згоди або  незгоди на

                                 шлюб

4 понеділкування  г) у домі молодої батьки та родичі молодого домовляються про весілля

                                д) перша розвідка щодо згоди батьків дівчини на шлюб

 

Категорія: 9 клас | Додав: elena (27.12.2015) | Автор: Гета Олена Володимирівна E W
Переглядів: 4517 | Теги: контрольна робота. 9 клас, усна народна творчість | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar